Um alle Inhalte sehen zu können, benötigen Sie den aktuellen Adobe Flash Player.

Home Team-T Presse Videos Links Gäste Buch / Yorumlariniz Romsdal Malediven Lofoten Rolsvoya Florida Malediven2010 Saltstraumen Havoy 71° Malediven Teil 2 Malediven Teil 3 Romsdal 1 Romsdal 2 Lofoten 2 Rolvsoya 2 Rolvsoya 3 Saltstraumen 2 Florida 2 Havoy 2 News Malediven 2010/2 Romsdal TR Romsdal 2 TR Malediven TR Malediven Teil 2 TR Malediven Teil 3 TR Florida TR Florida 2 TR Rolsvoya TR Rolvsoya 2 TR Rolvsoya 3 TR Havoy 71° TR Havoy 2 TR Malediven2010 TR Malediven 2010/TR/2 Lofoten TR Lofoten 2 TR Saltstraumen TR Saltstraumen 2 TR Disclaimer Eidsvag Eidsvag TR Nova scotia TR Nova scotia TR 2 Nova Scotia 1 Nova Scotia 2

Rolsvoya TR

Sevgili Balikavi Tutkunlari Rolvsoya da Gecen Av Maceramiza Hosgeldiniz,Arctic in Serin sularinda Bulunan bu Adacik da Sadece 81 kisi yasiyor ve Halkin cogu Mesleki balikci adada iki kedi bir de köpek bulunuyor bu Sularda Av sezonu sadece Üc bucuk ay Ingöya Adasi ile Yan yana olan bu ada 71° Enlemde Bulunuyor ve ulasim Havoysund dan günde iki defa gelen feribot ile Yapiliyor .Kücücük bir bakkali olan adada Zaman adetaa durmus gibi ,Bakkal Hem postane hem banka hem Eczane hemde günlük Ihtiyaclarinizi karsilayacaginiz Önemli bir Mekan her gün saat 10:00 ile 13:00 arasi acik .Doga Harikasi bu Adada Olan Avimizi sizlerle Paylasmak IstedikKeyfli Seyirler.

Avimiza cikmadan önce uzun uzun Arastirma Periyodundan Gectik ,Defalarca Av Arkadaslarimdan Tüyolar Alarak sonunda Skiperimiz olan Kay a Ulasabildim Team-T Adina Av Planlamasini Ben Yapiyorum Kuzeyin sulari Biraz Risklidir

Herseyi ile Cok iyi planlamak gerekiyor. Takimimizi sizlere Tanitarak Av Maceramiza Baslayalim.

Kuzey Kutbunun Hircin Dalgalarinda kaptanimiz Oglum Tayfun Demirel Tesekkürler Ufaklik o Kocaman Yüregin ile Dalga deniz demeden Hergün Bizimle Ava Ciktin

Süleyman Vedal Kahramanoglu .... Team-T Istanbul !...... Balik ve Doga Asigi Mükemmel Bir Arkadasim ! .

Team T Sweden !..... Cebrail Erdogan . Takimimizin Fotografcisi ve cok iyi bir Avci Iyiki varsin Dostum !

Bu da Bendeniz :-) ........ Eat. Sleep ... Go... Fishing ! Bu dünyanin en Güzel hobisi icin Nerelere Gitmedimki !

Team-T Uhhhhhhhhhhhhh!

Skipper imiz Kay ! Bu sular onun evi Ne yaptigini cok iyi bilen Fanatik bir Balikci tesekkürler Kay !

Av Evimiz ! Bir hafta boyunca Cok Rahat ettik ! Evimiz Tufjord de az olan evlerden Birtanesi Kuzeyde ev Bulmak sorun ,Bot bulmak sorun ,diger yandan Hava muhalefeti var Acik deniz Hava aninda dönebiliyor ben Bir hafta Evde oturan cook Avci taniyorum neyse ki 6 Av gününden 5 gün Dolu Dolu Av yaptik .

3 Gün 32 Feet MS/ Kystfisk Balikci Teknesi ile 2 Gün de Arvor 215 Bot ile Avlandik .Arvor 215- Mercruiser 115 Hp Motorlu Mükemmel bir Amatör Balikci Teknesi

Sabah saat 6:00 Gibi Avimiza Cikiyoruz 6 / Ms Rüzgar ile Trollsund a Dogru aciliyoruz ,Pilkerlerimiz 500- 700 Gr arasi Derinlik 180 -240 M Epey Yorucu bir okadar da Efektif bir av Yöntemi ... ilk Baliklarimizi Tasmaliyoruz !

Cebrail de Baligi Tasmaladi ! Daha önceleri Cebrail ile Konusur anlatirdim sartlari ,en Sonunda Ben sana Teknede Sorarim Demistim !!! Haklimiyim Sevgili Cebrail 20-25 kilo Baligi cek babam cek 200 M Derinlikden Güc kuvvet kalmiyor insanda ! :-)

Bende Güzel bir morina Aliyorum ,Tertemiz Hava Bolca Balik Team-T nin Keyfine diyecek yok !

Hava Daha sonra 12/Ms Kadar cikti .....Limana Dönme Zamani ! Keyfimize diyecek yok !

Güzel Bir Norvec Kuzusu ,Aksam Balik yiyecegiz :-)

Bravo Cebrail ! Güzel balik Hic unutmayacagim Bana söyledigin lafi " Kaptan Derinlik 300 M Gazamiz Mubarek olsun " :-)Kolay degil o derinlikden Bu ebatta baligi cekmek inanin Epey efor sarfediyorsunuz ...Herzaman söylerim " Norge de de Balik kendiliginden Tekneye Atlamiyor " Tüm Equipmaniniz Mükemmel olmali ! yoksa sansiniz Yok !

Silikon Shad 500 Gr ile yakalanan Güzel bir Ofshore morinasi. Yeter artik Bukadar Limanimiza dönelim !

Insanin Kollari uzuyor ,Avdan Önce Antreman Tavsiye ediyorum .

Limanimizda Tüm Baliklari Ölcüyor ve Tartiyoruz ,Sonra da Fletolarini cikartip Derin dondurucuya Koyuyoruz .Bence avimiz hic de fena degil ,Hepimiz cok mutluyuz ! Yeahhhh !

Sahtemiz Torsk Hammer 500 Gr ! Makine Tica Taurus ! 0,23 Örme ip Power Pro

Ertesi Gün Tekrar ava cikiyoruz Bugün Derinsu avi yapacagiz 300-350 m Derinliklerde Avlanacagiz ,Elektrikli cikirigimizshimano Denduo Maru ile Rotbarsch pesindeyiz ,bu Leziz Balik Derinlerde yasar ve Kutuplarda Büyük olmasi ile Meshurdur 1 Kiloya kadar Agirliklarimizi Montajlarimiza Takiyor ve Sardalya Parcaciklari ile Avlaniyoruz ...Tabiiki Fosforlu Boncuk ve Borular ile Ignelerimiz Circelhook !

Sevgili Cebrail Trofe Morinasini Aldi ve Teknede Kizilderili Dansini Yapmaya Basladi "Rasgelsin Arkadasim "

Sevgili Süleyman da Balikla Bogusuyor o Da Av Koleksiyonuna Güzel Bir " Seawolf " Ekledi ! Sana da rasgelsin DostumDaha Önce Yazdigim Raporlarda da Belirttigim gibi bu Balik Parmaginizi Yakalarsa Kopartir Aman Dikkat !