Um alle Inhalte sehen zu können, benötigen Sie den aktuellen Adobe Flash Player.

Home Team-T Presse Videos Links Gäste Buch / Yorumlariniz Romsdal Malediven Lofoten Rolsvoya Florida Malediven2010 Saltstraumen Havoy 71° Malediven Teil 2 Malediven Teil 3 Romsdal 1 Romsdal 2 Lofoten 2 Rolvsoya 2 Rolvsoya 3 Saltstraumen 2 Florida 2 Havoy 2 News Malediven 2010/2 Romsdal TR Romsdal 2 TR Malediven TR Malediven Teil 2 TR Malediven Teil 3 TR Florida TR Florida 2 TR Rolsvoya TR Rolvsoya 2 TR Rolvsoya 3 TR Havoy 71° TR Havoy 2 TR Malediven2010 TR Malediven 2010/TR/2 Lofoten TR Lofoten 2 TR Saltstraumen TR Saltstraumen 2 TR Disclaimer Eidsvag Eidsvag TR Nova scotia TR Nova scotia TR 2 Nova Scotia 1 Nova Scotia 2

Malediven2010 TR

MALEDIVEN 2010

Ikinci Malediv seyhatimize Hosgeldiniz ,Gecen yil yapmis oldugumuz Basarili avlari Tekrar edebilmek ,Kaptanimiz ibrahim ve Micomuz Jade ve Sadiz ile Bulusabilmek icin tektar Yollara koyulduk Ekim ayi Hedef Baliklarimiz icin Ideal bir ay . Keyfli Seyirler.

Ucusumus tekrar Emirates havayollari ile,Istanbuldan Dubai Aktarmali 11 Saat uctuk ve Ufak ufak Atoller Görünmeye basladi Adrenalin imiz Yükseldikce Yükseldi Ucak da Tuttuk Tüm Baliklari Simdiden.

Ve en sonunda Hulule International Hava limanina Indik ,Emirates Kabin Personeline Tesekkür Ettikden Sonra Terminale Dogru Yürümeye Basladik.

Fly Emirates!

Male Int. Terminal.

Terminalden Cikar cikmaz Denizdeki Köpükleri görüyoruz Hava sicak ve Cok Rüzgarli ,Icimde Bir üzüntü Üstelik Teknenin sahibinden Kiraladigimiz Bootun Motorunun Yatak sardigini Ögreniyoruz Kaptanimiz Ibrahimi de herhangi bir Böcek sokmus ve Hastahanede Yatiyor Yüksek Atesi var.Daha büyük Tekne Olan Kandi Hibaru nun Yola ciktigini ama Aksam Limana Gelecegini Ögrendigimizde dünyanin En ufak baskenti olan Male yi Gezmeye karar veriyoruz,Bir Balik gününü kaybettik AmaSaglik olsun Diyor ve Moralimizi bozmuyoruz.

Male Konsoloslugumuz Poz vermeden olmazdi.

Malede Basbakanlik Sarayi

Balik Pazarina giderken Male Basbakani ve Korumalarini Görüyoruz "Hello Mr.President diye Sesleniyorum" O da Bize el salliyor ,Korumalari malesef Foto cekkmemize izin vermedi.

Balik pazari Her Yerde Tonbaliklari ve Yelken baliklari ,Ben de Kendimi Balik Fletolayabiliyorum Zannederdim Adamlardaki Sürrati görmenizi Isterdim 30 Saniyede Ton Kilciksiz !

Isciler Genelde Bangladesch li

Gördügünüz Balik Banana Fish,Bu avlaklarda Yem Baligi GT, Bayilir bu baliga Popperlerimiz ve Stick bait Lerimizin Renklerini bu Baliga göre Almistik

Limanin Aciklarinda Hindistan Donanmasina Ait Savas gemisi Duruyordu Bizler tek tip kiyafetli Oldugumuz icin Donanmanin Subaylari Zannetmisler ,Herkes Bize Selam veriyordu Hahaha bizlerde ne Hintliye Benziyoruz Degilmi.

Yerel Ton Baligi Avcilari ,Kaptanin biri bana Gecen hafta 2700 Kilo Ton Yakalayip Sattiklarini Söyledi

Male gezimizden sonra Botumuzun Limana geldi ve biz Hemen odalarimiza yerlestik.Daha sonra Güvertede Soguk bir bira esliginde Takimlarimizi monte etmeye basladik

Yedek kaptanimiz Mohammed.

Sabah saat 6 da Yola koyulduk Hedefiniz Buyuk kanali gecip Lahvyani atollere varmak Kaptan ve Mürettebatin Atolleri bu sular onlarin evi.

Ertesi gün Nihayet Resiflere Geldik ,Süleyman ve ben 200 Gr Popperler ile Resifleri Dövmeye basladik 35 C Kan ter icinde Kaliyor insan

Fish Onnnnnn!

Hic bir Baligin Gücü GT ile Ölcülemez Suyun yüzeyinde Patlama oluyor 20 Kilo Balik bekliyorum Gelen baliklar 6-8 Kilo.

Buyrun Ilk GT 2010!!!

Süleyman da Baligini aliyor Üc bes Fotograf cekip Elementine iade ediyoruz Bu resifde ufaklari var Yolumuza devam ediyoruz

Resif den Resife Gidiyoruz Eklemlerimiz Ufak ufak Sinyal vermeye basliyor.

Ve devam Cast..Cast..Cast Comming ! Verry verry big Comming ! Diye bagiriyor Mürettebat. Popperi Firlatiyorum ve icimden Orada degil Lütfen Acikda degil diyorum GT nin gücü yaninda Hailbutt Sönük Kalir Cok Güclü.

Jigging e basliyoruz Gamakazu Jig one Ocean Luxx ve Shimano Tarawella Kamislari Penn TRQ ve Stella Makineler ile.Ilk Baligi ben aliyorum Green Jobfish Bu Cok Lezzetli Hemen Tavaya.

Böyle bir Manzarada Avlanabilmek Müthis bir DuyguMaledivler Rüya gibi.

Yunuslar Bizleri yanliz birakmadilar.

Arkadasim bir Jack Yakaliyor Güzel balik Dostum!

Süleyman da Green jobfish Yakaliyor ,Bunu Elementine Iade ediyoruz

The Team-T

Aksam yemeginden sonra Minicik bir adanin Önünde demirliyoruz ,bu adada insan yasamiyor Biraz Hindistan cevizi topluyoruz ates yakip birer bira ile Avimizin Hakkinda Konusuyoruz ..Cok Güzel Hic bir turist yok yapayanliziz.