Um alle Inhalte sehen zu können, benötigen Sie den aktuellen Adobe Flash Player.

Home Team-T Presse Videos Links Gäste Buch / Yorumlariniz Romsdal Malediven Lofoten Rolsvoya Florida Malediven2010 Saltstraumen Havoy 71° Malediven Teil 2 Malediven Teil 3 Romsdal 1 Romsdal 2 Lofoten 2 Rolvsoya 2 Rolvsoya 3 Saltstraumen 2 Florida 2 Havoy 2 News Malediven 2010/2 Romsdal TR Romsdal 2 TR Malediven TR Malediven Teil 2 TR Malediven Teil 3 TR Florida TR Florida 2 TR Rolsvoya TR Rolvsoya 2 TR Rolvsoya 3 TR Havoy 71° TR Havoy 2 TR Malediven2010 TR Malediven 2010/TR/2 Lofoten TR Lofoten 2 TR Saltstraumen TR Saltstraumen 2 TR Disclaimer Eidsvag Eidsvag TR Nova scotia TR Nova scotia TR 2 Nova Scotia 1 Nova Scotia 2

Havoy 71° TR

H A V O Y

71°°°NORTH

o

Selamlar Sevgili Balikavi Tutkunlari.... Yeni Bir Av Hikayesi Ile Karsinizdayiz Bu Av ve Avlak Bizim Icin En Zoru idi Diyebilirim.Kuzeykutbuna kadar Ciktik ..Hep Hayalimizdi En Yukarda 71°Enlemde Balik Avi Yapabilmek Pek cok Amatör Balikciya Nasib Olmamistir ... Benim Herzaman Söyledigim Gibi Sampiyonlar Ligi...!12.Nisan 2009 -19.Nisan 2009 Arasi Kuzeynorvec Havöysund (Havöy Adasinda) Oglum Tayfun ve Türkiyeden Gelen Sevgili Süleyman Kahramanoglu Ile Yollara Ciktik ... Avlagimizin Haritasi.

Oglum ve Ben Frankfurt Oslo Ucacagiz .... Sevgili Süleyman ile Osloda Bulustukdan sonra Yaklasik iki Saat daha Altaya Ucacagiz.... Oradan Da Araba Ile 3 Saatlik Bir yolumuz Daha Var .Tayfun Herzamanki Gibi Kipir Kipir Yerinde Duramiyor .5 Aydir Av Yapmamistik Beklemek... Günleri Saymak zor Gelmisti...Nihayet Büyük gün geldi ve Ucuyoruz SAS ile.

Osloda Ucak Degistirerek Altaya Dogru Havalandik .... Sevincden ucusun Nasil Gectigini Anlamadik.Sevgili Süleyman icin de Bir iki kelime yazmak istiyorum...Norvec Vizesi alabilmek icin iki defa Ankaraya Ucan sonra da Istanbul-Viyena-Oslo-Alta Ucup Bizlere Balik askinin Ne Demek oldugunu Gösterdi, Bravo Süleyman ! Tüm Zahmetlere Degdi bence ,Senin Gibi Bir av Arkadasi ile Tanistigimiz Icin Bizde Kendimizi cok Mutlu Hisettik Iyiki Varsin !

Ucagimiz Altaya Dogru Inmeye Basladi ...Heycandan Yerimizde Duramiyoruz !

Alta Fjord !

Ve Nihayet Altaya Indik...Hava Alani (Alancik) ufak Sirin Market Kadar Bir yer Yolcular Ile Personel Birbirini Taniyor Gibi ....Araba Kiraladigim Yerde ki Görevli Bana Arabayi Teslim Ettikden Sonra Standi Kitleyip Gitti ..

Esyalarimizi Arabaya Yükledik ve Yollara Koyulduk Kuzeye Dogru Yani Northcape ! Bu Bölgeye Finnmark Adi veriliyor Norvecin En Büyük Bölgelerinden Biri Total insan Sayisi 77.000 Kuzeyli Bir Balikci Bana Komple Finmark in FC Barcelona nin Stadi olan Barnabeu ya Sigacagini Hatta Bos Yer Kalacagini Söylemisti.

Yollardan Görünüm...Burada Yasayan Insanlar Kar ve Buz ile Icli Disli Olmuslar...Yollarda Bariyerler var Kar Firtinasi halinda bariyerler kapaniyor ...ve Kar temizleme arabalarinin Arkasindan Konvoy halinde Gidiyorsunuz ....Belli saatlerde Kalkiyor ...Otobüs Beklergibi Kartemizleme Arabasini Bekliyorsunuz.Seyhatinizi Bu Arabalara göre Planlamaniz gerekiyor.

Arabamiz Hava Alaninda Opel idi !

Hier klicken um den Text zu bearbeiten

Kuzeyin Yollari..

Üc Saat Dikkatlice Yolumuza Devam Ettik den Sonra Havöy Karsimiza Cikti Nihayet Geldik Ve Hotelimize Yerlestik .Konforumuz Süper Sömineli iki Katli Avci kulübemizde eksik yok Botumuz Kapinin Önünde Tesisin kendi limani var .

Balkonumuzdan Bir Bakis tekneler Genelde Profosyonel Balikcilarin Her sabah Ava cikiyorlar Hava Müsade ettikce.

Botumuz Kvörno 50 Hp Aluminium Gps ve Sonarimiz Mevcut

Oltalarimizi Hemen Monte Etmeye basladik ve Botumuza Yerlestirdik Esyalarimiz Bir Hafta Boyunca Botumuzda Kalacak Burada Kimse Dönüp Bakmiyor.!

Bukadar yol yorgunlugundan Sonra Söminemizi Yakip Bir Kadeh Sarap ile Yarin Yapacagimiz Avi Konusmaya basladik ,Bir gözümüz de Laptop da ...Hava Durumunu Takib Ediyoruz.

Arctik Havasini Almak Cok Müthis...Tertemiz ...Marti sesinden Baska ses Yok....Ama Üsüyenlerin Yeri Degil !Baligi Ariyoruz ...Burada Ufak Bir tepecik Var sansimizi Deneyelim !

Sea wolf un Sevdigi Yerler Yaklasik 40 M ...Pilker ile Avlaniyoruz ... Bu Derinlik icin 250 Gr Yeterli .......Tayfun da Balik Pesinde ...!

Yerimizi Degistirmeye Karar Verdik Biraz Daha aciliyoruz Kulagimiz Sürekli Hava durumunda....Denizin Aniden bu Kadar degistigi Bir Yer Görmedim !

Martifestivali....Dakikalar Önce Sakin olan denizin Haline Bakin ... Bu Avlakda delikanliliga gerek Yok ....!

Ne olursa olsun Biz Bu Hobiyi Cok Seviyoruz ...Rüzgari Yagmuru ...Kar Firtinasini Cekmege deger !

Ve Ilk Sea Wolf umuz Eti Cok Kiymetlidir Nisan Sonuna Kadar yakalanir ..Sonrasi Biraz sanstir ...Isirdigi Yeri Kopartir ,Midye ile Beslenir Kabuklarini Citir citir kirar yer Norvecliler steinbitt Derler

Ilk Gün Üc Saat Kadar Avlanabildik...Hava Ancak bu kadar Müsade etti ...Denizde Yerel Bir Balikcinin Bize Limana Kacin isaretinden sonra ...Süleyman ile Birbirimize Bakip Sasirmistik...Dönüs Yolunda Neden Kacin Dedigini Anladik hava 16/Ms e kadar Cikti Birde kar ...Önümüzü Göremez olduk... Teknedeki Plotter ( Elektronok Kart) ile Limanimizi Bulduk .Ilk Günün Hasilati Morina ,schellfisch,Seawolf ve Scholle (Pisi Familyasi)

Morinalar 90 Cm 8 Kilo Civarinda !

Baska Bir Gün Meslegi Balikci olan Sven ile Ava Ciktik teknesi Müthis Equipman, Yok ,Yok 340HP Yanmar Motoru ile Bir saat Kadar Acildik Dümende Ufak kaptan Arctic denizinin Hircin Dalgalari Arasinda Yol Aldik ,Bu Günü Hayatimda Unutmayacagim Balikci Teknesi Böyle olur der Gibiydi Sven !

Ne Equipman ama Woowwww !

Tayfun Zevkden Dörtköse... Bana Kullandigim En Güzel Bot Dedi :-) tekneye bende Asik olmadim desem Yalan olur ! Bu Botun Sezonda 160 Ton Balik Tutma Lisansi Var !

Ikinci Bölüm

Ve Nihayet Büyük Gün Geldi ! Sabah erkenden;Kahvaltimizi Yapip Botumuza Bindik. Hava -5 C Kar Yagisli 8/MS Rüzgar Var ....Ve Hava Sürekli Degisiyor Zaman Zaman Kar Firtinasi Zaman Zaman Günes ...Dedigim Gibi Cok Zor Bir Avlak.Tayfun Dümende Gps e Verdigimiz Kordinatlara Göre Limanimizdan Cikiyoruz.