Um alle Inhalte sehen zu können, benötigen Sie den aktuellen Adobe Flash Player.

Home Team-T Presse Videos Links Gäste Buch / Yorumlariniz Romsdal Malediven Lofoten Rolsvoya Florida Malediven2010 Saltstraumen Havoy 71° Malediven Teil 2 Malediven Teil 3 Romsdal 1 Romsdal 2 Lofoten 2 Rolvsoya 2 Rolvsoya 3 Saltstraumen 2 Florida 2 Havoy 2 News Malediven 2010/2 Romsdal TR Romsdal 2 TR Malediven TR Malediven Teil 2 TR Malediven Teil 3 TR Florida TR Florida 2 TR Rolsvoya TR Rolvsoya 2 TR Rolvsoya 3 TR Havoy 71° TR Havoy 2 TR Malediven2010 TR Malediven 2010/TR/2 Lofoten TR Lofoten 2 TR Saltstraumen TR Saltstraumen 2 TR Disclaimer Eidsvag Eidsvag TR Nova scotia TR Nova scotia TR 2 Nova Scotia 1 Nova Scotia 2

Florida TR

Fish Onnnnnnnnnnnn!Bu Kelime uzun süre Kulaklarimizda Cinlayacak Gibi.16.07.2009 Tarihinde Amerikanin Florida Eyaletine Hareket EttikYakalsik 10 saat Bir ucusun Ardindan Ft.Myers e Indik Icimiz her zamanki gibt Kipir kipir Önümüzde 4 Saatlik Bir yolumuz daha var Araba ile ,Ilk Hedefimiz Islamorada Key Takim AdalariDaha Önceleri kaptan John ve Billy ile Yazisiyordum Bana Sürekli“Hadi gelesene ,Neredesin bak Bol Bol Mahi Mahi Tutuyoruz” DiyeYazardi Zaaten Yerimizde Duramiyoruz Birde Böyle Aldigimiz Mail ve Fotograflar ile Hepden Cekilmez olmustu beklemek .Nihayet Geldik Hava 35°C ve Rüzgar Tüm Hafta icin 2-3/ MsGösteriyor Daha ne olabilirki Süper ! Yolda Dünyanin En Büyük Istakozunun Önünde Poz Vermeden Olmazdi

Palm Brezze Hotelimize Yerlestik Cok Güzel bir Tesis ,Bölgede Her Hotelin Limani Var Amerikalilar kendi Tekneleri ile Tatile GeliyorlarYollarda Araba Kadar Bot Gördük Nerdeyse..Ilk isim Limana Inip Kaptan Billy Ile Bulusmak Oldu Ufak Bir Hosgeldiniz Muhabbetinden Sonra Sabah Saat 5:50 Icin Sözlestik.Limanimiz

Botumuz "Suzanne Too". 240x2 Hp Yanmar Motor.

Billy Ise Baslamis ve Kiyma Haline Getirilmis Balik Artiklari IleCok ince Sivaci Kumunu Bir kova Icinde Karistiriyor,Bende Onu Ilgi ile Izliyorum.Billiye Neden Kum Karistirdigini Sordugumda ,Yemlik Balik Olan“Cigar Minows” Yakalamamiz gerektigini Anlatti bana Serpme Ag ile,Kum Koymazsak Balik Agi Görüyor ve Yakalanmiyor dedi BanaSaat 6 Oldu ve Biz Cubaya Dogru Yola Ciktik. Yakalsik 10 Dak. Yoldan Sonra Durduk.

Billy Serpme Ag ile “Cigar Minows” Pesinde Bu Baliklari Livarimizda Canli Olarak Bekletiyoruz Mahi Mahi Dayanamaz Diyor.

Birlikte Trowling icin Bir Baska Balik “Belly Hoo” Hazirladik Bu Baliklar Canli degil, Ignelerimiz Gamakatzu

Yaklasik 25 Mil Yol Aldikdan Sonra Billy Kuslari Ariyor ve Marlin Kulesinde Oturan Kaptan John a Kordinatlari veriyor,Bölgeye Trowlling yaparak Gidiyoruz ,Kuslarin Pike Yaptigi bölgeye Gelince “Cigar Minows” Baliklarimizi Canli Olarak Muhtemel Sürünün icine Atiyoruz Agirlik,Kursun Yok

Ve Baslikta yazdigim Gibi Fish Onnnnnnnnnnnnn ! Ilk Baligi Tasmaladim ,Inanilmaz Bir Duygu Kalbim Küt KütAtiyor Cok Güclü ….Kaptan John Kuleden bana Bagriyor Nice And Easy !!! Nice And Easy !!!

Av Bölgemiz Gulf Strom Dedikleri Sicak Su ile Soguk suyun Karistigi Bölge… Kaptan John 55 Yildir balik Tutuyormus

Soooo Happyyyyyyy ! 15 Kilo Mahi-Mahi. Woooow !

30 Dak Mücaleden sonra Ilk Mahi Mahi miz Teknemizde Bu Baligi Cok seviyorum Mücadelede Taklalar Atar suyun Üstünde

Bu Balik Cok Agresif dir Yakalandigini Anlayinca da Defalarca Kalomadan Ip Bosaltir …Biz Burda Runn Deriz 3.Runn dan Sonra Teslim Olan Bu Mahi Mahi nin Manasi Hawaii Dilinde Güclü Beden Güclü vücut Demek ! Dolphin Fish veya Dorade Denir.

Böyle Bir Av tatilinin Tadina Doyum Olmuyor Hepinize Tavsiye Ederim …. Team-T Mutlulukdan Dörtköse

Oglum Tayfun da Bagiriyor Fish Onnnnnnnnnnnnnn ! Billy Ona “ Nice Job Guy” “Nice and Easy Nice And Easy!” Diye bagiriyor Bravo Tayfun.

Yolumuza devam Ediyoruz Billy Kuslari Ariyor Tekrar Marlin Kulesinden Kaptan John Bize BagiriyorBlack Finn , Black Finn Tuna !!!! Kuleden Sürünün Avlandigini Görüyor Kursunlu Sahte Ahtapotlarimizi Suyla Bulusturup Jigging yapmaya basliyoruz

Sürünün icindeyiz Resmen At Cek Yapiyoruz Tuna Suyun Icinde Daireler cizerek Geliyor

Hic Rüzger Olmamasina Ragmen Sicak su ile Soguk suyun Birlestigi yerde Köpük ve Dalgalari GörebiliyorsunuzAvci Baligin Sevdigi yerler Black Finn Tuna Cok Lezzetli Bir balik Teknede Birini Cig Olarak Billy Bize Hazirladi ,Hayatimda Yedigim En Lezzetli Baliklardan Oldugunu Söyleyebilirim.

Sürüden Toplam 7 Adet Almayi Basardik Sürü Halinde Cok Sürratli Hareket eden Bir Balik Sonra Kayboldular

Sekiz Saat Acik Denizde Avlandik Bu Av Günümüzü Ömrüm Boyunca Unutmayacagim Fish Onnnnnnnnnnnnn ! Hala Kulaklarimda Cinliyor